AC-pytan kilka

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 3 Lip 2004, 09:25:03 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/03/2004
01:33 AM:

> Podmontowanie nie ma czasem noexec? Albo coś w Ra masz spsute/zmienione.

No prawie strzal w dziesiatke-mialem podmontowane z opcjami
defaults,user,noatime (bo mialbyc to na poczatku dysk tylko na
roznorakie dane). Po recznym przemontowaniu poszlo. Chociaz stracha
mialem jak sprawdzalem, czy tam nie ma "noexec" ;-)

> Używaj OpenSourceowego drivera radeon z paczek X11. W 2d nie zauważysz
> różnicy (może coś z tv-out lub dual-head), ale 3d u mnie też ładnie
> śmiga. Firegl mi segfaultował przy ładowaniu modułu glx.

Ale ja wlasnie potrzebuje TV-Out:/. A z OSowymi mialem problemy przy
mojej karcie (Radeon9200SE)

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<