AC-pytan kilka

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 3 Lip 2004, 09:30:41 CEST

--- Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> wrote:

> Używaj OpenSourceowego drivera radeon z paczek X11. W 2d nie zauważysz
>
> różnicy (może coś z tv-out lub dual-head), ale 3d u mnie też ładnie
> śmiga. Firegl mi segfaultował przy ładowaniu modułu glx.

jeśli w 2D nie zauważysz różnicy, to prawdopodobnie masz monitor z
początku lat 80tych albo powinieneś udać się do specjalisty od gałek
ocznych ;) "nieopensourceowe" sterowniki cechuje absolutna nieużywalność
w codziennych zastosowaniach, ale słyszałem, że są masochiści co ich
używają ;)

--
Fryderyk Dziarmagowski