AC-pytan kilka

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 3 Lip 2004, 11:21:48 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/03/2004
10:21 AM:

> pokaż ls -l /mnt/hdb1/bin/bash

Juz sie sprawa rozwiazala. Chodzilo o zle zamontowany system plikow
(albo "atime", albo "user" mu sie nie podobalo. Pewnie to I)

> Nie, w supported. X11R6.7 do Ac już nie trafi.

Szkoda, wielka szkoda. Znajac PLD to 3.0 wyjdzie za dwa lata. A do
tego czasu pewnie wszyscy juz zapomna co to XFree86 (lacznie z
producentami sterownikow do kart ATI i NVidia). Cos mi sie widzi, ze
same problemy z tego beda (pomijajac ze XFree86 jest przestarzale, a w
X11R6.7 jest nadzieja na np. wsparcie dla przezroczystosci i inne
przydatne rzeczy), ale to tylko moje zdanie.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"