AC-pytan kilka

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 3 Lip 2004, 11:51:33 CEST

Boski Cinek wrote:
> W odpowiedzi na Twojego maila z dnia 07/03/2004 01:33 AM:

> Ale ja wlasnie potrzebuje TV-Out:/. A z OSowymi mialem problemy przy
> mojej karcie (Radeon9200SE)

Mam identyczną kartę i tv-out działał zdaje się, ale tylko ,,z
automatu'' jako clone. Radeon ma chyba coś takiego, ze jeśli
rodzielczość się zgadza, to automatycznie klonuje obraz z monitora na
TV-Out. Innych problemów nie zaobserwowałem (3D też chodzi, A Tale in
The Desert śmigało, podobnie jak nieco mniej wymagający neverball)

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa