Intel E7210 dhcpd problem

krawiec krawiec w w-n.pl
Wto, 6 Lip 2004, 20:01:07 CEST

Hello ,

   Mam dziwny problem, z DHCPD niby wszystko jest ok ale nie do końca.
   Problem jest taki, wszystkie inne usługi tj http, samba, ssh, ftp,
   działają dobrze natomiast dhcpd co prawda startuje nie zgłasza
   błędów, jednak nie rozdaje adresów. W logach widac DHCPDISCOVER a
   potem DHCPOFFER ale już nic więcej, efekt jest taki, że maszyny nie
   dostają adresu.
   Myślałem że to cos z modułem e1000, wsadziłęm 3com i też nic.
   Płyta to Tyan Tomcat i7210 (S5112)
   sieciówka Intel 82547GI CSA GbE NIC
   W logach nie ma nic o błędach dhcpd, startuje i każdy inny ruch
   chodzi.
   Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły będę dźwięczny :)

--

10.0 times 0.1 is hardly ever 1.0.