Klikanie na touchpada w laptopie "Aristo" :)

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Śro, 7 Lip 2004, 09:13:38 CEST

Maciej Świniarski napisał(a):

> to ja sie podlacze :)
> co zrobic zeby klikniecie na touchpada dzialalo jak klikniecie? :)
> kozystam ze standartowego psmouse "/dev/psaux" kernel 2.6.x

Nie wiem jaki to klepak, ale spróbuj:
- synaptics (ma taką opcję), są dwa drivery, wybierz nowszy, jest opcja
klikania...
- alps hmmm... nie mam ale widziałem że też ma tą opcję

Ciężko mi powiedzieć co jest a co nie w PLD. W razie czego ze źródeł.

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.