DYSKI

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 7 Lip 2004, 10:15:59 CEST

Mniej wiecej Wed, Jul 07, 2004 at 09:14:06AM +0200, zainteresowany Grzesiek Sojka rzekl:

> Nie wiem jak Ty ale ja uzywam dyskow do przechowywania danych. Z tego co
> zauwazylem wiekszosc nosnikow przed ich nagraniem wymaga zalozenia systemu
> plikow.

Z tego co zauważyłem przed założeniem systemu plików wymagane jest
założenie partycji. Można to zrobić na czystym dysku na różne LOGICZNE
modły zwane dalej geometriami. Informacje o nich i o wielkościach
partycji są trzymane w tablicy partycji.

> Poza tym w przypadku takich kombinacji dorzucenie opcji -cc wydaje
> mi sie jak najbardziej oczywiste.

tylko jeśli pracujesz w rozliczeniu godzinowym.

> Dla ulatwienia dodam: Nie chodzilo mi o
> konkretny wpis w tablicy partycji,

a o co? co innego zostało zmienione?

> A jak przekonac kernel zeby wsiorbal nowa geometrie?

Stworzyć partycję o geometrii, która Ci się marzy.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%