DYSKI

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 8 Lip 2004, 11:12:29 CEST

On Thu, 8 Jul 2004, Andrzej Zawadzki wrote:

> Może LVM? liniowy?
> md=hda1+hda2 i będzie to widziane jako jedno urządzenie - tak jak
> (chyba) chcesz...
> Tylko nie wiem czy /boot może na tym być?
Rozwiazanie napewno jest skuteczne ale chyba niezbyt optymalne. Wymaga
wcisniecia dodatkowego software pomiedzy system plikow a dysk. Co do
bootowania to dysk ten jest przeznaczony na tzw. scierke tzn. dysk do
trzymania rzeczy durzych a latwych do odzyskania i nie zamierzam na nim
instalowac systemu. Tak naprawde to planuje przeniesc na niego moj mirror
PLA-AC. Urzywan 3 architektory i 20GB to tak w sam raz. I tu pytanie: Czy
ktos z was zajmowal sie kiedyc tuningiem exta 2? Zastanawialem sie jaki
byl by opymalny rozmiar bloku i ilosc bloku w grupie przy takim
zastosowaniu.

Pozdrowka

--