[AC] garsc problemow (myszka,radeon,usb)

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Czw, 8 Lip 2004, 13:21:27 CEST

Pewnego dnia osobnik pod tytułem Marcin Król zapodał:

> Oczywiscie ze mam. W dodatku w pliku widac ze zapisane sa prawidlowe
> poziomy glosnosci i ustawienia karty. Nadal jestem w punkcie wyjscia :/

A możesz spróbować użyć pldconf-a? Może on Ci dobrze ustawi?
Rozwiązanie lamerskie, ale ja tym porobiłem większość konfigów i
działają bez problemu. W prawdzie nie robiłem tym alsy, ale ale sprawdzić
można :-)

Morales
--
"To co mnie nie zabija czyni mnie silniejszym..."   Nietzsche
Marcin Albecki