[AC] garsc problemow (myszka,radeon,usb)

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Czw, 8 Lip 2004, 13:35:52 CEST

> A możesz spróbować użyć pldconf-a? Może on Ci dobrze ustawi?
> Rozwiązanie lamerskie, ale ja tym porobiłem większość konfigów i
> działają bez problemu. W prawdzie nie robiłem tym alsy, ale ale sprawdzić
> można :-)

Juz nie trzeba :) Wszystko dziala jak trzeba. Tylko stupid me pierw
testowal alsa-utils-init, co przy stop zapisalo defaultowe ustawienia, a
dopiero potem dopisanie do modprobe.conf odpowiedniej linijki. To
jednoznacznie swiadczy o tym, ze nie powinno sie testowac jakichkolwiek
konfiguracji o 4 nad ranem :)

M.