rescuecd i kernel panic

Wojtek Rymaszewski spam w niwidu.org
Pią, 9 Lip 2004, 10:40:44 CEST

Witam

Wyciagnalem z szafy swoj stary komputer i postanowilem ze postawie sobie
serwerek.
Mam celeron 433, plyta glowna siemiens Nixdorf, 64 mb ram, dysk 3,2GB
Quantum.
Chcialem uruchomic rescuecd przez bootowalny cd i przez chroota
zainstalowac sobie system.
Jednak komputer nie chce bootowac z CD. Sciaganalem fdd-boot.
Uruchamiam komputer z dyskietka i rescuecd, wszystko pieknie, laduje sie
rescuecd,
no i dostaje takie cos:
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 01:00

Kiedy probuje zaczac istalacje z boot_net.iso
Dostaje po ladowaniu initrd
crc failed

-- system halted

Czy ogolnie jest to wina mojego sprzetu, czy raczej nie.

Z gory dziekuje za pomoc.

Wojciech Rymaszewski :: email matches /^[\w-\.]+\@rymaszewski\.org$/

'Małe szanse są często początkiem wielkich przedsięwzięć.' :: Demostenes