Ra i Neostrada na Sagem Fast 800 na USB

Pawel pmuch w zamek.szczecin.pl
Pią, 9 Lip 2004, 12:17:22 CEST

Dnia 2004-07-09 11:22, Użytkownik Jacek Rzęsista napisał:

> Skądś ściągane (skąd ?) czy własny kompilat (możesz gdzieś wystawić ?) ?
Nie pamiętam, ale mam RPMy - wystawiłem je na:
http://pld.dsconsulting.com.pl  (indexy poldka wygenerowałem) - to jest
to co kiedyś Cieciwa udostępniał + kilka moich rzeczy.

> Kiedy ? I czy "metodologia" różni się od tej opisanej w FAQ na
> ww.pld-linux.org ?
Hmmm...
Kiedy - coś koło września 2003.
Jak - chyba mniej więcej tak jak w tym FAQ, dość dawno to było.
W każdym razie router stoi i ma się dobrze :-)

--
Paweł Muszyński