[AC] garsc problemow (myszka, radeon, usb) a teraz cos zepsulem:/

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Pią, 9 Lip 2004, 14:01:38 CEST

Boski Cinek wrote:

> Warning: '/proc/partitions' does not exist, disk scan bypassed
> Wczesniej chyba tego nie bylo. Dziwi mnie to o tyle, ze robilem to juz
> pare razy i za kazdym razem szlo bez bolu. Wpisy z lilo.conf
> odpowiedzialne za AC pod Ra (hda):
> image=/mnt/hdb1/boot/vmlinuz
>         root=/dev/hdb1
>         label=PLD-AC
>         initrd=/mnt/hdb1/boot/initrd

IMHO lepszym pomyslem wydaje sie byc (poniewaz masz dwa dyski)
skonfigurowanie w nastepujacy sposob:
wpis dla ac pod Ra(hda):

other=/dev/hdb
     label=PLD AC

w tym momencie wpisami startowymi dla hdb (AC) zarzadzasz spod AC a nie
RA (konfiguracja lilo.conf w AC pozostaje taka jak masz)

Mam tak u siebie i wszystko dziala doskonale.