[AC] garsc problemow (myszka, radeon, usb) a teraz cos zepsulem:/

Pią, 9 Lip 2004, 14:48:09 CEST

Osóbka znana jako Dariusz Laskowski, wystukała:

> root=0301
>
> a wziąłem go sobie z tego co zobaczyłem po klepnięciu 'cat
> /proc/partitions'. Poza tym działał u mnie również tajemniczy ;-) wpis:

A to chyba zależy od tego czy masz devfs czy dev, bo u mnie:
$ cat /proc/partitions
major minor  #blocks  name

   3     0  117246528 hda
   3     1   14651248 hda1