[AC] garsc problemow (myszka, radeon, usb) a teraz cos zepsulem:/

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 9 Lip 2004, 17:41:39 CEST

On Fri, 09 July 2004 14:48:09 +0200, Adam Gapiński wrote:

> A to chyba zależy od tego czy masz devfs czy dev, bo u mnie:
> $ cat /proc/partitions
> major minor  #blocks  name

>    3     0  117246528 hda
>    3     1   14651248 hda1
> [...]
> $ rpm -q devfs
> pakiet devfs nie jest zainstalowany
> $ rpm -q dev
> dev-2.9.0-10

Hmm, no u mnie jest tak samo. To znaczy, że źle to sobie zgadłem?
Przez przypadek poprawnie mi się zgadło na podstawie głupich
przesłanek? Kurcze, jeśli się ośmieszyłem, to nie bijcie za mocno!
Pisałem, że kompletnie tego nie rozumiem. :-) W każdym razie
cieszę się, że system mi się jednak zdecydował wtedy uruchomić.

--
Dariusz Laskowski            Serwerami news rządzi mafia. Albo jej człowiek
darlas at post.pl            słucha, albo przemierza jezioro Tibigan.