[AC] garsc problemow (myszka, radeon, usb) a teraz cos zepsulem:/

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 9 Lip 2004, 17:49:07 CEST

On Fri, 09 July 2004 16:37:45 +0200, Marcin Król wrote:

> Upgrade jadra nadpisal initrd, w ktorym teraz brakuje ci modulow.
> Chrootnij sie na AC i wygeneruj nowe initrd dodajac (--with=modul)
> brakujace moduly. Nie jestem w stanie powiedziec ci jakie, ale albo od
> IDE, SATA, SCSI (niepotrzebne skreslic) albo od systemu plikow. Potem
> zmien wpis w lilo aby wskazywal na wygenerowany przez Ciebie initrd i
> odpal lilo. Powinno pomoc.

  U mnie był _poprawny_ initrd - były moduły do systemu plików
i był odpowiedni dla mojej płyty moduł moduł ide, a objawy
jak wyżej - root=/dev/hda1 źle, root=0301 OK.

  BTW ten problem z uruchamianiem systemu apropo PLD i jądra
2.6 pojawia(ł) się w Usenecie często. Tak mi się zdaje.

--
Dariusz Laskowski        Napisałem do kolegi list. Kolega listu nie dostał,
darlas at post.pl        za to ja po dwóch dniach dostałem odpowiedź od