[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Pią, 9 Lip 2004, 23:44:52 CEST

Osóbka znana jako Boski Cinek, wystukała:
> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/09/2004
> 11:17 PM:
> [CIACH]

> Pewnie konczylem instalacje Ra, ktora zaczalem poltora roku wczesniej ;P

Ano to współczuję :P Moje "przeboje" z Ra zaczęły się przypadkiem w
okolicach 2002, kiedy dało się zainstalować dzięki "prowizorce". Potem via
bootdisk_net zainstalowaliśmy z kumplem XTerminale dla RH serwera w firmie
i z czasem mój zabytkowy XTerm stał się serwerem poczty/www/dns/jabber dla
naszej firmy i do dziś działa. Jak tylko Ac się tworzyło to w domu na
workstacji postawiłem na wolnej partycji Ac i mam do dziś...

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)