[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 9 Lip 2004, 19:41:35 CEST

Witam!
To dalej ja. Co do kernel panic o ktorym pisalem-jedyna rada okazalo
sie wygenerowanie wlasnego initrd (dziekuje za rade). Wszystkie inne
zawiodly (ale przy okazji sobie przerobilem uklady lilo tak jak mi
poradzono, co mi troche ulatwilo robote). Nauke mam jedna: nigdy nie
brac jadra z ready. Probowalem tworzyc wlasne initrd pod 2.6.7 z
ready, wszystko poszlo, ale przy restarcie pojawil sie jakis inny
super dziwny blad, wiec sobie darowalem.
To co mnie ciagle meczy to:
-ALSA dalej szumi. Dam sobie jeszcze pare dni i wracam do OSS. Chociaz
szkoda, bo mialem nadzieje skorzystac z bardziej dzisiejszych
rozwiazan. Nie moge wylapac co powoduje te szumy. Czasami pojawiaja
sie rowniez po restarcie AC (po tym jak odpalalem KDE). Odpalalem
osobno kickera i artsd i szumow nie bylo.
-XFCE przy konczeniu pracy zamiast wyswietlic ekran wyboru akcji
konczacych po prostu sie wysypuje
-nie dziala mi trzeci klawisz myszy ukryty w rolce (sama rolka
dziala). Mysz to taki typowy optyczny model (Creative'a). Robi takie
(dokladnie takie same, tyle, ze z kabelkiem i w innych kolorach)
Logitech i HP i pewnie pare innych firm. Ustawienie te same co w Ra
pod XFree i nie chce zaskoczyc. Bez tego guzika to porazka (Firefox i
panele, kopiowanie tekstu itd.). Moj wpis z /etc/X11/xorg.conf:
     Identifier  "Mouse1"
     Driver "mouse"
     Option "Protocol"   "ImPS/2"
     Option "ZAxisMapping"   "4 5"
     Option "Device"     "/dev/psaux"

Zaladowany modul psmouse (bez niego mysz w ogole nie dziala). NIby
mozna emulacje 3 guzikow, ale ze zrozumialych wzgledow wolalbym
"normalnie"
Poza tym nie moge nigdzie znalezc polskich plikow jezykowych do
Firefoksa 0.8, swoje sciagniete kiedys z sieci zaginely, na
www.firefox.pl sa tylko dla wersji 0.9
A jakby tego bylo malo, to mi sie Kadu wiesza przy wylaczaniu:/. Juz
mi troche nerwow zaczyna brakowac do tego AC. A chcialbym je
potestowac i wyslac na emeryture staruszka Ra (staruszka przynajmniej
na desktopie)

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<