[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 9 Lip 2004, 22:58:01 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/09/2004
07:59 PM:
> Masz może SB Live!? Nie śledziłem tego wątku, tak więc nie wiem co
> radzono, ale u mnie szum był na SB Live! spowodowany włączonym wyjściem
> cyfrowym na karcie.

Nie. Mam Ensoniq 1371, ALSA pookazuje, ze jest na chipsecie Sigmatel.

> Moze: Option      "Buttons"       "5" pomoże?

Dzieki, na pewno sprobuje jak bede mial chwile, zeby przeskoczyc do AC

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"