AC DVD iso

Jakub Krajniak jkrpld w op.pl
Sob, 10 Lip 2004, 10:25:13 CEST

Wiesław Kierbedź:
> A z którym?
> Mam Ra na DVD, mogę wypożyczyć do skopiowania, albo nawet oddać na
> dłużej, bo sam już nie używam.
> Zresztą przerobienie PLD na DVD, to ledwie parę ruchów (potrzebny tylko
> dopracowany instalator z poprawnymi listami pakietów do instalacji).
> Pozdrawiam
wiesz co, nie wiem. Naczelny wspomnial poprostu, ze bedzie we
wrzesniowym numerze. Ale podejrzewam ze AC, moze poprostu wrzucom
pakiety na plytke... ostatnio dali Fedore, a wczesniej testowego Debiana
Czy te distro posiadaja obrazy DVD?

teodor

--
| Jakub Krajniak            | Registered linux user #340800
| jid: teodor; GG: 2422598  | Home page: soon
"Whatever you will do will be insignificant, but it is very important
that you do it" -- Gandhi