[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 10 Lip 2004, 12:25:32 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/10/2004
12:13 PM:
> A co to za mycha ? Logitech ? A4Tech ? czy cós inne ?

Promocyjny Siemensowski model firmy Creative:].

> Ja mam Logitecha na kablu, 2 przyciski i 3 pod rolką. Konfig mam taki:

No to wlasnie prawdopodobnie z twojej myszy mam przejsciowke
USB-->PS2:D. Tez taka mialem. Gora biala, dol z ciemnego
przezroczystego plastiku?

> Section "InputDevice"
>         Identifier  "Logitech Pilot Wheel"
>         Driver "mouse"
>         Option "Protocol" "IMPS/2"
>         Option "Buttons" "5"
>         Option "ZAxisMapping" "4 5"
>         Option "Device" "/dev/mouse"
> EndSection
>
> przy czym /dev/mouse jest linkiem do /dev/psaux. I u mnie działa.
> U Ciebie też powinno .....

No to mam te same ustawienia i u mnie nie dziala:-). Tyle, ze mam
bezposrednie /dev/psaux zamiast sie bawic w jakies linki.

> Hmmm, a próbowałeś ją odpalać na USB ? Może przez tą przejściówkę coś "się
> gubi" ;) ?

Jeszcze nie, ale z powodu malej ilosci portow USB (w liczbie 2) takie
rozwiazanie mnie nie urzadza. Tym bardziej, ze pod Ra chodzi caly czas.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"