[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 10 Lip 2004, 12:09:26 CEST

On Sat, 10 July 2004 11:15:53 +0200, Boski Cinek wrote:

> U mnie niestety nie:(. Probowalem juz twoich ustawien. Emulacja 3
> guzikow dziala, ale to nie to samo.

Ja co prawda mam inaczej, tzn. mam dwa guziki plus trzecia rolka/guzik,
ale może Ci to w czymś pomoże przez analogię? U mnie jest tak:

W pliku '/etc/sysconfig/mouse' mam ustawione:

DEVICE=/dev/mouse
MOUSETYPE=exps2
BUTTON_COUNT=3
REPEATER=yes

i demon jest oczywiście cały czas uruchomiony, a w pliku
'/etc/X11/xorg.conf' lub dawniej w '/etc/X11/XF86Config' mam:

Identifier "Mouse1"
Driver "mouse"
Option "Protocol" "ExplorerPS/2"
Option "Device" "/dev/gpmdata"
Option "Buttons" "5"
Option "ZAxisMapping" "4 5"

I działa.

PS:

$ ls /dev/mouse -l
lrwxrwxrwx  1 root root 15 2004-05-05 13:19 /dev/mouse -> /dev/input/mice

--
Dariusz Laskowski             To chyba logiczne, że pdf zrobiony na Win 95
darlas at post.pl             nie będzie się wyświetlać na Win 98