[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1030

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 10 Lip 2004, 16:15:28 CEST

Witam (tym razem spod AC)!
no wiec tak:
-3 guzik myszy po przelaczeniu myszy na USB dziala. Nie bardzo mnie to
urzadza, bo jak mowilem mam tylko 2 porty USB i nie moge za kazdym
razem nurkowac pod biurko zeby przelaczac kable, a na rozdzielacz nie
mam kasy. Jakby sie nie dzialalo pod Ra, to bym sie pewnie pogodzil z
tym i uzywal na USB cierpiac katusze, ale dziala, wiec na pewno sie
da. Pytanie tylko jak? Po podlaczeniu myszy w dmesg mam:
usb 1-1: new low speed USB device using address 3
usb 1-1: config 0 descriptor??
drivers/usb/core/message.c: error getting string descriptor 0 (error=-75)
input: USB HIDBP Mouse 062a:0000 on usb-0000:00:1f.2-1
i dziala. Moze jak zaladuje jakies moduly USB, to pojdzie tez podpieta
pod PS/2? BTW: jak sprawdzic jakie moduly zostaly zaladowane w
ostatnim czasie? Jest jakas lepsza metoda niz "lsmod" i porownywanie
wynikow przed i po? Naprawde bardzo mi zalezy na tym, zeby chodzila
przez PS/2

-ACPI
jestem pod AC wiec moge sprawdzic dokladniej:
# modprobe acpi
WARNING: Error inserting processor
(/lib/modules/2.6.5-1/kernel/drivers/acpi/processor.ko): No such device
FATAL: Error inserting acpi
(/lib/modules/2.6.5-1/kernel/arch/i386/kernel/cpu/cpufreq/acpi.ko):
Unknown symbol in module, or unknown parameter (see dmesg)

# modprobe asus_acpi
FATAL: Error inserting asus_acpi
(/lib/modules/2.6.5-1/kernel/drivers/acpi/asus_acpi.ko): No such device

-Radeon i DRI:
przypadkiem w sumie znalazlem po uruchomieniu X11 w dmesg takie cos:
[drm:radeon_cp_init] *ERROR* radeon_cp_init called without lock held
[drm:radeon_unlock] *ERROR* Process 3100 using kernel context 0
[drm:radeon_cp_init] *ERROR* radeon_cp_init called without lock held
[drm:radeon_unlock] *ERROR* Process 3124 using kernel context 0

Wie ktos o co chodzi? Google niestety tajemniczo milczy.