[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1030

Wiesław Kierbedź WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 10 Lip 2004, 18:07:14 CEST

Użytkownik Boski Cinek napisał:

> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/10/2004

> A garnitur od Gucciego? Troche szmaty, nitki i powiedzmy jeden dzien
> szycia. Co jeszcze? :D

> Nie tylko Ra. Np. SLAX tez:],

A który (kernel)?

> tylko to AC zlosliwe polaczki zrobili tak zeby nie dzialalo;).

Oczywiście, ale patrz niżej.

> Ale pod konsola ten 3 guzik tez nie dziala. A na USB dziala (GPM
> oczywiscie). Moim zdaniem nie jest to wina protokolu.

Tam też konfiguruje się protokoły :P.
Inaczej mówiąc: Twoim zdaniem, to nie działa wcale?

drut -> kernel -> (protokół) X
drut -> kernel -> (protokół) gpm

Drut działa. Pozostałę zakładamy, że też, ale może trzeba je inaczej
spasować? - protokół
Bo jeśli nie, to znaczy, że któreś nie działa wcale - kernel (tzn. nie
działa odczyt guzika).

--
Wiesław Kierbedź