[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1030

Wiesław Kierbedź WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 10 Lip 2004, 17:43:21 CEST

Użytkownik Boski Cinek napisał:

> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/10/2004
> [CIACH]

Dwa gniazdka, wtyczka, kable. Co jeszcze?

> Powaznie? A ja myslalem, ze to jakies 80zl kosztuje:/. Bede musial w
> takim ukladzie poszukac.

> Ale w takim ukladzie, dlaczego *bez przelaczania/dotykania sprzetu*
> chodzi dobrze pod Ra?

Bo Ra widocznie nie zauważa różnicy ;).

> IMO to nie problem protokolow. Na tych samych pod Ra dziala. Obstawiam
> raczej kernel. Nic to-bede sie musial za ta przejsciowka chyba
> rozejrzec jednak:/.

Tu nie chodzi o "winę", tylko o rozwiązanie. Jeżeli kernel sobie radzi z
tym guzikiem w ogóle, ale inaczej niż w Ra (czytaj inaczej, niż kernel
2.2.x 2.4.x), to może przez inny protokół iksy odczytają właściwie sygnał?

> Bede i znajde. A jak juz znajde to jaka satysfakcja:-).

> Niestety nie mam zadnych opcji w BIOSie zwiazanych z ACPI.

Dziwne (ale wszystko jest możliwe ;)).

--
Wiesław Kierbedź