[AC] garsc problemow-koniec pierwszej serii, ale z wielkim finalem; -)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Nie, 11 Lip 2004, 13:27:23 CEST

Witam wszystkich!
Pisze juz z pod AC i mam nadzieje niedlugo osiagnac punkt krytyczny
(tzn. wiecej czasu spedzac pod Ac niz pod Ra). Nierozwiazanymi
problemami pozostaly dla mnie:

-3 guzik myszki ukryty w rolce niedzialajacy przy podlaczeniu jej via
PS/2 (przejsciowka z USB) zamiast via USB. Chyba sobie bede musial
kupic rozdzielacz:/. A w Ra dzialalo.

-DRI na sterownikach do Radeonow dostarczanych razem z X.org. Bede
chyba musial czekac na fglrx od ATI

-ACPI. Proba ladowania (kernel 2.6.7) konczy sie:
# modprobe acpi
WARNING: Error inserting processor
(/lib/modules/2.6.5-1/kernel/drivers/acpi/processor.ko): No such device
FATAL: Error inserting acpi
(/lib/modules/2.6.5-1/kernel/arch/i386/kernel/cpu/cpufreq/acpi.ko):
Unknown symbol in module, or unknown parameter (see dmesg)

albo (mam plyte ASUS CUSL2. W BIOSie nie znalazlem opcji dot. ACPI,
ale chyba jest, bo w winxp nacisniecie guzika zasilania konczylo sie
czystym zamknieciem systemu):
# modprobe asus-acpi
FATAL: Error inserting asus_acpi
(/lib/modules/2.6.5-1/kernel/drivers/acpi/asus_acpi.ko): No such device

Myslalem, ze moze tak jak w Ra od biedy bede uzywal APM, ale APM
powoduje twardy zwis systemu (przy probie "rmmod apm", albo przy
konczeniu sesji Xow-tyle zauwazylem). To jest wlasciwie element na
ktorym mi jeszcze najbardziej zalezy (bo nurkowanie pod biurko celem
wylaczenia zasilania nie bardzo mnie rajcuje, tym bardziej, ze musze
ten przycisk przytrzymac > 4 sek.). Jak ktos ma jakies rady/sugestie
to bede wdzieczny

a tak BTW: DPMS wlaczyl sie automagicznie:). Po prostu nagle jest.

Natomiast wielki final to pytania/bledy:
-gdzie zglaszac bledy w AC. Czy na jakiejs liscie, czy moze na
bugs.pld-linux.org
-w amaroku brakuje ikonki "play" przy odtwarzanym pliku na liscie
odtwarzania. Zamiast tego jest ikona "unknown"
-brakuje takze ikon (i to sporo) w digikam (0.6-3). Bardzo to utrudnia
prace z programem
-teksty oknach konfiguracyjnych xine sa malusienkie i nieczytelne
(xine-lib 1.0-0.rc4a.2
-po upgradzie XFCE sie nie podnosi (i tajemniczo milczy):
# rpm -qa|grep xfce
xfce4-session-0.1.1-2
libxfce4util-4.0.5-1
libxfcegui4-4.0.5-1
xfce4-iconbox-4.0.5-2
libxfce4mcs-4.0.5-1
xfce4-panel-4.0.5-2
xfce-mcs-manager-4.0.5-3
xfce4-systray-4.0.5-1
I to tyle. Wszystkim tym ktorzy mi pomogli, albo probowali pomoc
serdecznie dziekuje.

Pozdrawiam
BC (Marcin Biernat)