[AC] garsc problemow-koniec pierwszej serii, ale z wielkim finalem; -)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Nie, 11 Lip 2004, 14:48:00 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/11/2004
01:42 PM:
> Ja miałem tak, że na Ra pod 2.2 za grzyba nie mogłem uruchomic tego
> cholernego guzika. Ra+2.4 rozwiązało problem, choć nigdy nie widziałem
> żadnego modułu od acpi załadowanego. Teraz (Ac + 2.6.7) też mi guzik ładnie
> działa:
> $ rpm -q acpid
[CIACH]

No tak, ale to nie rozwiazuje mojego problemu, bo zeby acpid
wystartowal, to musi miec w kernelu modul do acpi, inaczej sie rzuca.
A pod Ra mialem (bo mi sie wtedy nie chcialo bawic) apm, ktore teraz
niestety zawiesza system.
BC