zlot PLD

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Wto, 13 Lip 2004, 16:19:48 CEST

Witam :)

Lista zostaje zamknieta. Wszystkie wpisy na stronie uwzglednione.
Pominelam zdjecie z wiadomych wzgledow ;) Wrozka nie jestem. Jezeli ktos
jeszcze chcialby dac dane by zapisac sie na zlot czekam do dwoch godzin od
wyslania tego maila. Potem juz tylko bede wysylac w diably ;)

W piatek zaczniemy kolo godziny 17 na wydziale. Jezeli ktos zamierza
przyjsc pozniej to dzowncie do mnie na komorke (607 290 912) pokieruje
gdzie nas szukac.

Jezeli macie jeszcze jakies pytania to smialo pytajcie, kto pyta w koncu
nie bladzi.

Czy wszyscy maja noclegi ? Jakos slabo sie odzywacie w tym temacie ;)

Z mej strony identyfikatory juz sa w przygotowaniu, zakupy bede robic
jutro jak Sebek przyniesie karte do Makro, liste przygotowana juz mam,
w sprawie sali decyzja jutro od dziekana Wydzialu.

Jezeli jeszcze w czyms moge Wam pomoc to piszcie.

Pozdrawiam.

Marzena Kamecka
Skobi