PLD AC i NPTL

Piotr Krawiec jazz-maniak w o2.pl
Wto, 13 Lip 2004, 19:28:24 CEST

Bartosz Taudul wrote:
> Przebudować glibc z --with nptl.
Dobrze, ale ponieważ ja trochę początkujący jestem, to mam parę pytań
technicznych. Przy okazji nieco poszerzę swoją wiedzę...

Wiem że PLD posiada olbrzymią bazę aplikacji dostępną przez CVS. Słyszałem
coś o magicznych plikach SPEC, nawet coś niecoś czytałem o tym na stronie
PLD, ale czy ktoś może mi "łopatologicznie" wytłumaczyć krok po kroku, jak
cokolwiek w ten sposób zbudować (choćby wspomnianego wyżej gllibc'a z
obsługą nptl)? Byłbym bardzo wdzięczny...
--
Jazzman