Problemy z dyskiem

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 15 Lip 2004, 14:16:35 CEST

Pawel Koska wrote:

> Teraz wlozylem do innego komputera tez z PLD, i jest to samo. Od razu
> przy probie montowania system sie zawiesza. Nawet nie ma nic w logach.
Bebechy (kontroler) inne?

> To jest parametr przy kompilacji jadra ??
Tak
> To musze jadro przekompilowac? Nie za bardzo mi sie to usmiecha, moj
> PII266Mhz bedzie to robil ze 2 dni.
Nie bez przesady. Zainstaluj źródła, dostosuj .config dla Ciebie (ze
speca domyślnie kompiluje się prawie wszystko ;-) oprócz nie wiedzieć
czemu isdna co strasznie mnie wkur...- muszę ręcznie kompilować -
pisałem już kiedyś o tym)

Będzie szybko :-)
Albo na innej maszynie...

--