stare maile

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 16 Lip 2004, 13:51:16 CEST

On Fri, 16 Jul 2004, Zbyniu Krzystolik wrote:
> Bo blues jest często zajęty i odpisuje z opóźnieniem :-]

Śmiejcie się dalej :PPP

To był popsuty sendmail w PLD - była jedna kolejka pocztowa, która
standardowo (o ile ktoś się o to ręcznie nie zatroszczył) nie była
opróżniana. Po prostu.
Z głupia-frant pchnąłem ją i takie efekty były. Ciesz się, że tylko 2002 -
byli tacy, którzy z końca 2000 roku dostawali :)

Niemniej - ten sendmail jest już poprawiony i dalej takich cudów nie
powinno być :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski