jaki imap/pop ?

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Pią, 16 Lip 2004, 14:34:24 CEST

Witam
Musze zestawic serwer poczty. Postawilem na Exima jako smtp. Potrzebuje
teraz czegos jako pop i imap. Serwer POP musi wyrabiac sie z obsluga
okolo 400 do 500 kont - ale niestety nie jestem w stanie przewidziec ile
dokladnie danych bedzie tak przesylanych ani ile polaczen - wszystko
wyjdzie w 'praniu'. Myslalem o tpop3d, albo qpopperze, ale mam nieco za
malo doswiadczenie, a nie chcialbym zeby mi sie to sypalo gdzies po
drodze, albo mulilo za mocno (wiem ze daje malo danych,a le jakies
propozycje i opinie 'z wlasnego doswiadczenia'  bym prosil ;) )
Serwer imap potrzebuje tylko po to, zeby byla obluga via webmail - chce
wstawic tam na pocztaek squirrela, pozniej albo poczukam cos innego,
albo sam cos sklece. Do tego moze ze 3 konta by byly obslugiwane
normalnie przez imap (chociaz docelowo moze by bylo i wiecej.. ale na
razie mozna zalozyc, ze tylko do tego co powyzej)

jakies propozycje ?

	MySZ
--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]