Worek pytañ. hdparm -d /dev/hda1 nie dzia³a!!! OpenGL???

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 19 Lip 2004, 14:18:45 CEST

Dnia pon 19. lipca 2004 14:08, Tomasz Witek napisał:
[...]
> sprobuj sterwnoka nvidia, powinien lykac Rive 128

Po zerowe - miałem taką kartę, a konkretnie model Riva128ZX. Więc poniższe
nie jest tylko gdybaniem.
Po pierwsze - sterownik nvidia nie jest wogóle przeznaczony do Rivy128. Jest
o tym jasno napisane w dokumentacji. Pozostaje tylko nv.
Po drugie, implementacja OpenGL na tej karcie nie była nigdy obsługiwana
(chyba, że się coś zmieniło, ale śmiem wątpić).
Z tego co mi wiadomo to tu się nie da nic wyrzeźbić.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498