Worek pytañ. hdparm -d /dev/hda1 nie dzia³a!!! OpenGL???

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 19 Lip 2004, 14:22:18 CEST

Dnia pon 19. lipca 2004 13:38, Tomasz Antonik napisał:
> 2. Chcialem pograc w Quake III Arena heh zainstalowal
> sie bez klopotow przegralem wymagane paczki z plyty instalacyjnej ale po
> odpaleniu w konsoli wyswietla sie komunikat ze nie laduje podsystemu
> OpenGL - to zainstalowalem wszystkie pakiety z naglowkiem XFree86-OpenGL.
> Moja karta to Ati Riva 128, a wiec sterownik jaki zapchalem to r128, i

To jest sterownik do ATI Rage 128, a nie do Rivy 128. Do Rivy możesz użyć
wyłącznie sterownika nv, który nie obsługuje OpenGL.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498