gra netpanzer

Bobby Spark sparky w
Wto, 20 Lip 2004, 01:28:11 CEST

On Tue, Jul 20, 2004 at 12:22:19AM +0200, Bobby Spark wrote:
> Hi działa komuś (pod PLD) gra netpanzer ?
> Tzn to co u mnie się dzieje to to że jak się chcę podłączyć do jakiegoś servera
> to się zawiesza. Może to wina tego servera ? A może gry...
> A może tego że mam pasywne połączenie z internetem...
>
> Ktoś coś wie ?
>
> Thx

Ok, patch jes juz w CVS :D

A jaki jest mój problem juz częściowo wiem.
Gra zawiesza mi adsl modem-routera co owocuje zerwaniem wszystkich połączeń.

Miałem (i dalej mam) dokładnie taki sam objaw przy szukaniu plików na Direct
Connect, tzn jak jest bardzo dużo połączeń (chyba ponad 150) to lista NAT'a
w routerze się przepełnia i ją całą czyści więc się urywają dotychczasowe
połączenia, na dodatek programy myślą że to tylko przerwa i nie pokazują błędów.

No ale czy taka gra otworzyłaby w chwilę ze 100 różnych połączeń ? Nie sądzę.
Więc co jest ?

Sparky{PI]