Postfix - problem z wysylaniem poczty cd.

Wto, 20 Lip 2004, 08:53:33 CEST

Osóbka znana jako Leszek Pawlowicz priv, wystukała:
> No wiec jak ma defaulta, czyli tak:
> smtpd_recipient_restrictions =
>     permit_mynetworks,
>     reject_unauth_destination

No to może tak:
smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks,check_relay_domains
A listę domen do relay_domains:
relay_domains = domena.com.pl, domena.pl

> to po wyslaniu mail'a na adres ktos w domena.pl, w logach dostaje:
> postfix/smtpd[10151]: reject: RCPT from xxx.xxx.xxx.xxx: 554
> <ktos w domena.com.pl>: Recipient address rejected: Relay access denied.;
> from=<lechu w moj_postfix.xxx.pl> to=ktos w domena.com.pl
>
> a jak wysylam na ktos w mail.domena.pl (czyli to co jest w DNS'ie) to
> [...]
błe - teraz jesteś OR :(

> i wtedy poczta przechodzi, ale w logach jest:
> postfix/smtpd[10290]: warning: restriction `reject' after `permit' is
> ignored
> co jest oczywiste, a z drugiej strony bez tego reject na koncu to sie
> wywraca bo ono musi byc

nie

pozdrawiam