Postfix - problem z wysylaniem poczty cd.

Leszek Pawlowicz priv lechu w zabki.net.pl
Wto, 20 Lip 2004, 09:47:35 CEST

OK, chyba niejasno opisalem sytuacje.

moj postfix obsluguje tylko moja nowa domene pt. moj_postfix.xxx.pl
na swiecie stoi sobie inny serwer o nazwie mail.domena.pl, ktory
obsluguje domeny:
mail.domena.pl i domena.pl, oblusguje takze domena1.pl - ale to nie ma
znaczenia.

Tak wiec trudno, zebym dopisywal domeny, ktore obsluguje ten serwer,
ze swiata, bo takich sytuacji bedzie o wiele wiecej.

I nie chce bynajmniej zeby poczta wysylana na "domena.pl" wpadala do
skrzynek na moim serwerze, tylko dokladnie zeby byla wysylana do
prawidlowego MX.

Byc moze zle rozumiem do czego sluzy ta opcja, ale z tego co
zrozumialem to steruje przepuszczaniem mail'i po katem adresu
odbiorcy. Tylko nie bardzo rozumiem jak w takim razie zrobic tak zeby
puszczac wszystko bez sprawdzania odbiorcy. Moze jak mi to podpowiecie
jak to zrobic to sprawa sie mi sama wyjasni.

pzdr
LP