Postfix - problem z wysylaniem poczty cd.

Wto, 20 Lip 2004, 10:00:32 CEST

Osóbka znana jako Leszek Pawlowicz priv, wystukała:
> OK, chyba niejasno opisalem sytuacje.

Zdecydowanie :(

> moj postfix obsluguje tylko moja nowa domene pt. moj_postfix.xxx.pl
> na swiecie stoi sobie inny serwer o nazwie mail.domena.pl, ktory
> obsluguje domeny:
> mail.domena.pl i domena.pl, oblusguje takze domena1.pl - ale to nie ma
> znaczenia.
>
> Tak wiec trudno, zebym dopisywal domeny, ktore obsluguje ten serwer,
> ze swiata, bo takich sytuacji bedzie o wiele wiecej.

Jejku - może poczytaj sobie o postfiksie np. to:
http://linio.terramail.pl/postfix.html
że o pl.docs.pld-linux.org nie wspomnę...

> I nie chce bynajmniej zeby poczta wysylana na "domena.pl" wpadala do
> skrzynek na moim serwerze, tylko dokladnie zeby byla wysylana do
> prawidlowego MX.

Tak domyślnie robi postfix. Odbiera co do niego - resztę wysyła do
odpowiedniego serwera...

pozdrawiam