Postfix - problem z wysylaniem poczty cd.

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 20 Lip 2004, 09:56:19 CEST

On Tue, Jul 20, 2004 at 09:47:35AM +0200, Leszek Pawlowicz priv wrote:
> Byc moze zle rozumiem do czego sluzy ta opcja, ale z tego co
> zrozumialem to steruje przepuszczaniem mail'i po katem adresu
> odbiorcy. Tylko nie bardzo rozumiem jak w takim razie zrobic tak zeby
> puszczac wszystko bez sprawdzania odbiorcy. Moze jak mi to podpowiecie
> jak to zrobic to sprawa sie mi sama wyjasni.

Nie wolno puszczać wszystkiego, bo to będzie OR i niedługo nikt rozsądny
nie będzie od Ciebie poczty przyjmował!
Muszisz przynajmniej sprawdzić nadawcę (po IP, albo przez autoryzację),
albo odbiorcę (ze swojego serwera).

W takim razie, co masz w $mynetworks?

Pozdrowienia,
	Jacek