Postfix - problem z wysylaniem poczty cd.

Leszek Pawlowicz priv lechu w zabki.net.pl
Wto, 20 Lip 2004, 10:20:54 CEST

> Nie wolno puszczać wszystkiego, bo to będzie OR i niedługo nikt
rozsądny
> nie będzie od Ciebie poczty przyjmował!
alez oczywiscie ze to sprawdzam; mam trzy ustawienia:
smtpd_client_restrictions = permit_mynetworks,
permit_sasl_authenticated, reject_unknown_client, permit
smtpd_sender_restrictions = reject_unknown_sender_domain,
reject_non_fqdn_sender, permit

i jeszcze to o czym caly czas mowa, ktore domyslnie ma:
smtpd_recipient_restrictions (default: permit_mynetworks,
reject_unauth_destination)

a poza tym mozna ustawic inne opcje; tylko jak ja ustawic tak zeby
puszczala wszystko, nie sprawdzajac do kogo jest poczta. Wiem ze tak
sie nie robi i to rozumiem, ale jak zobacze ze mozna to zrobic to moze
bede wiedzial gdzie jest moj blad.
jedna mozliwosc jest na pewno: permit, reject (tylko w logach pojawia
warning)

LP

> W takim razie, co masz w $mynetworks?
mynetworks = 127.0.0.0/8, zewnetrzny_ip_mojego_serwera/32