Postfix - problem z wysylaniem poczty cd.

Leszek Pawlowicz priv lechu w zabki.net.pl
Wto, 20 Lip 2004, 10:41:54 CEST

> Jejku - może poczytaj sobie o postfiksie np. to:
> http://linio.terramail.pl/postfix.html
> że o pl.docs.pld-linux.org nie wspomnę...

tak sie sklada, ze robile go na podstawie dokladnie tych dwoch opisow
i mi nie zadzialalo, dokumentacja postfixa mi nie pomogla wiec zadalem
pytanie na liscie - pewnie sprawa jest banalna, czasem tak bywa

> Tak domyślnie robi postfix. Odbiera co do niego - resztę wysyła do
> odpowiedniego serwera...
a na podstawie czego wysyla? tzn skad wie, ktory MX obsluguje dana
domene?
tak mysle, ze moze jest cos nie tak z moim resolve.conf mam takie
DNS'y z Atmana:
217.17.34.10
217.17.34.68
albo czegos nie zainstalowalem bo startowalem z PLD w wersji base i to
jest wersja troche okrojona (nie tam np. pinga, nie moge do tej pory
znalezc w ktorym pakiecie jest polecenie 'host'); wiec moze czegos
jeszcze brakuje, zeby to prawidlowo dzialalo?

pzdr
LP