[OT] dysortografia

Andrzej Augustynowicz andree w ds5.agh.edu.pl
Wto, 20 Lip 2004, 18:34:05 CEST

Dnia wtorek, 20 lipca 2004 16:45, Paweł Sikora napisał:

> więc proszę - nie wmawiaj mi, że się mylę.

nie wmawiam Ci że się mylisz tylko stwierdzam fakt.
mam brata dysortografika. czyta dużo książek, uczy się ortografii ale 40
bledów na stronę to standard. (na szczęście używa słownika)

nie bronię takich ludzi ale nie podoba mi się jak ich nazywasz!

> co mi z tego przyszło?
> bolą oczy jak czytam komentarze na naszym portalach,
> a kumpel przed wysłaniem e-maila do szefa siedzi godzinę
> i sprawdza w `łerdzie' błędy (bo kiedyś olał naukę).
to fakt, że jest to plaga, osoby które robią błędy powinny zainstalować
słowniki,
uzasadnienie "jestem dysortografikiem i mi wolno" jest dziecinne

--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl