[OT] dysortografia

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Wto, 20 Lip 2004, 18:41:50 CEST

On Tue, 20 Jul 2004 15:58:54 +0200, Bobby Spark
<sparky w servek.sparky.homelinux.org> wrote:

> A ja mam dysleksję i proszę się ze mnie nie śmiać :(

A ja mam stwierdzoną i dysleksję i dysortografię.
Jakoś nie zdarza mi się często, żeby ktoś zwracał mi uwagę na
kłujące w oczy błędy.
Przeciwnie - Mi nieraz zdarza się zwrócić uwagę komuś innemu,
bo nie mogę na - błendy, rzycie, czy inne zkąd i wogule patrzeć.

Rozumiem, że taka choroba może istnieć, ale w 90% przypadkach
stwierdzenie to jest po prostu papierkiem-wymówką.

--
Pozdrawiam,             | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | JID: gozda w jabber.enterpol.pl