pliki .mdf/mds pod linuxem

wolvverine wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 20 Lip 2004, 23:28:36 CEST

Osobnik zwany Dariusz Wlodarczyk w liście datowanym 20 lipca 2004 (11:52:21) raczył napisać:

DW> Dnia 19 lipca 2004 o godzinie 23:45:47 z adresu wolvverine w tarchomin.pl,
DW> dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

w>> To jest rozszerzenie emulatora CD - Fantom CD . pod linuxem chyba się nie
w>> da to windziany soft

DW> Hmmm a mnie się całe życie zdawało, że Alcohol 120% pod windą robi
DW> obrazy w takim formacie... i jestem pewien, że mi się dobrze wydawalo
DW> hehe
BlinkWrite (BW, BWT), CDSpace (LCD), CDRWin (BIN, CUE), CloneCD (IMG, CCD), DiscJuggler (CDI), Duplicator (TAO, DAO), Easy CD Creator (CIF), Fantom CD (MDF, MDS), Farstone Virtual Drive (VCD), Gear (p01, md1, xa), Instant Copy (pdi), Nero Burning ROM (NRG), Noum Vapor CDROM (VaporCD), NTI CD-Maker (NCD), Pinnacle Instant CD/DVD (PDI), Prassi (GCD, GI), RecordNow Max (GI), Roxio Easy Media Center (C2D), VCDROM Extension (FCD), Virtual CD (VC4, 000), Virtuo CD Manager (VDI), WinOnCD (C2D)

--
http://www.wushu.pl