[ac] aktualizacja

Czw, 22 Lip 2004, 00:28:38 CEST

Osóbka znana jako Marcin Król, wystukała:

> OOo po prostu nie jest przekompilowany z nowszym curlem. I AFAIR nie
> bedzie chociaz moge sie mylic.

No sądząc po tym, że dla arch=athlon jest paczka i586, bo jak napisał averne
"nie wiadomo kiedy i czy wogóle dla athlona sie zbuduje", to nieszybko się
zaktualizuje... Więc mam nadzieję, że fakt posiadania OOo nie zablokuje mi
innych aktualizacji...
;)
Póki co curla już i innych zależnych od OOo nie będę raportował na grupę.

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)