cups

cserf@poczta.onet.pl cserf w poczta.onet.pl
Pią, 23 Lip 2004, 09:24:51 CEST

Witam,

To jest chyba problem z czcionką, ponieważ nie chce drukować dokumentów z niektórymi czcionkami (np. Times), a drukuje tylko Luxi Serif oraz Courier. W katalogu /usr/share/cups/fonts znajdują się tylko : Courier  Courier-Bold  Courier-BoldOblique  Courier-Oblique  Symbol

drugi problem:

locale: wszystko ma wartość pl_PL oprócz zmiennej LC_ALL
locale -a: od aa_DJ do zu_ZA.utf8 ( i jest tego multum), oczywiście jest pośród tego wszystkiego:
pl_PL
pl_PL.iso88592
pl_PL.utf8
polish