esd i arts

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 23 Lip 2004, 09:31:48 CEST

On Fri, Jul 23, 2004 at 02:38:50AM +0200, The Undefined wrote:
> mam kilka różnych programów, z których część korzysta z esd a część z
> arts.
> I głupie pytanie - jak to połączyć? czyli odpalić esd i arts
> równocześnie, tak by oba mogły odtwarzać dźwięk?

Pomysły:
- Użyć ALSA z pluginem swmix i oba przez to połączyć.
- Puścić ESD przez ARTS, albo ARTS przez ESD (podobno tak się da,
  przynajmniej w jedną stronę).

Ja mam dwie karty muzyczne, jedną z dwoma przetwornikami, więc u mnie
problemu nie ma -- ARTS używa 1:0, ESD 1:1, a reszta 0:0 :-)

Pozdrowienia,
	Jacek