SB Live! Value

Pią, 23 Lip 2004, 18:53:44 CEST

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Piotr Krawiec, wystukała:

Tylne - przepraszam za czepialstwo, ale przez lata w polskim interfejsie
mplayera stało tylnie i się przewrażliwiłem ;).

>U mnie działają wsie cztery, ale nie na alsa tylko na oss. kernel 2.6.7-1

Tak, ale jako 2+2 (2 prawe i 2 lewe). Sprawdź, czy masz quadro?
Spróbuj uaktualnić stery alsa (w kernelu również - nie tylko biblioteki)
na 1.0.5, albo z cvs.
Uprzedzam jednak, że sygnał z Line-in rzeczywiście nie jest rutowany
(piękne słowo) na wszystkie 4 kanały defaultowo.
Ale można się bawić w alsamikser (cholernie dużo tych suwaków ;).

Wiesław Kierbedź