LUFS

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 26 Lip 2004, 10:00:22 CEST

Maciej 'mco' Świętochowski wrote:
> Napisałem (swojego pierwszego) speca i skompilował się lufs ( a
> dokładniej lufs-captive ze strony captive'a). Przy próbie ręcznego
> skompilowania captive'a wysiadłem. Powód:
> libtool: link: cannot find the library `/usr/X11R6/lib/libXcursor.la'

Przejrzyj archiwa (ostatnio w kółko o tym jest na users i devel) i
przelec sobie sedem w /usr/lib. Tak to już jest, jeśli się przesiada na
Xorg, ale nie rekompiluje na nim wszystkich paczek (i nie chodzi
absolutnie o sam libXcursor, ale raczej o rzeczy od niego zależne).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa