[AC] Thunderbird - zdarzyl sie cud (nawet nie jeden)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 26 Lip 2004, 11:18:49 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/26/2004
11:03 AM:
> Kłamiesz lub bredzisz? ;) Zajrzyj na http://www.mozilla.org/

www.mozilla.org/products/firefox i zobacz do jakiego adresu prowadzi
"Downlad now! for Linux". I kto tu klamie?
Jeszcze nie wierzysz? www.firefox.pl
Mozesz tez do release notes zajrzec
Do 0.9.2 sa zrodla, ale jest to wersja robiona z mysla o Windows. Dla
GNU/Linux dalej obowiazuje 0.9.1

> Ta, jasne. Nudziło mi się i sam sobie napisałem. Na jutro planuję wydać 0.9.3 i 0.7.3

To jak juz wydasz to wrzuc tu changeloga:P.

> http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/
> http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/
>
> Nie ma tam 0.9.2 i 0.7.2? :P

A nie ma:P. Zajrzyj sobie do:
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/0.7.2/
widzisz tam wersje pod GNU/Linux? Bo ja widze tylko zrodelka i wersje
pod Windows. Nie powinines tyle pic przed komputerem;-).

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"